Гарантія
Гарантія та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
На товары в нашем магазине предоставляется гарантия, подтверждающая обязательства по отсутствию в товаре заводских дефектов. Гарантия предоставляется на срок предусмотренный сервисной политикой производителя. Срок гарантии указан в описании каждого товара на нашем сайте. Подтверждением гарантийных обязательств служит гарантийный талон производителя.
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантийным обслуживанием занимаются сервисные центры, авторизованные производителями.
Адреса и телефоны сервисных центров вы можете найти на гарантийном талоне.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
- модель;
- серійний номер;
- гарантийный срок;
- дата продажу товару.
Пожалуйста, сохраняйте его в течение всего срока эксплуатации.
Срок ремонта определяется авторизованным СЦ.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Если товар не работает, обмен или возврат товара производится только при наличии заключения сервисного центра, авторизованного производителем, о том, что условия эксплуатации не нарушены.
Де і як можна зробити обмін чи повернення?
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Разом із товаром Вам необхідно надіслати:
- товар в полной комплектации,
- ксерокопію свого паспорта (1 стор.),
- копію чека, що підтверджує покупку,
- оригінал гарантійного талону,
- заяву (довільної форми) в якій необхідно докладно описати причину повернення товару,
- Ваш номер телефону.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті якщо:
- порушена безпека гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- было произведено несанкционированное вскрытие, ремонт или изменены внутренние коммуникации и компоненты товара, изменена конструкция или схемы товара;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- повреждения, вызванные аварийным повышением или понижением напряжения в электросети или неправильным подключением к электросети;
- повреждения, вызванные дефектами системы, в которой использовался данный товар, или возникшие в результате соединения и подключения товара к другим изделиям;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Будь ласка, зверніть увагу:
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня купівлі, здійснюється відповідно до"Законом про захист прав споживачів"
Обмін і повернення може бути здійснено за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережено товарний вигляд, споживчі властивості, збережено всі аксесуари, документацію, що входять до комплектації товару, та не порушено їх упаковку*, збережено пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.
Обміну та поверненню не підлягають:
• товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
•товари, які не підлягають обміну/поверненню відповідно до "Закону про захист прав споживачів" визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 от 19.03.1994г.
• товары, уже эксплуатировавшиеся для приготовления пищи или для термической обработки продуктов;
• автомобильная техника, после установки ее в автомобиль;
* - частичное или полное нарушение внешнего вида упаковки, отсутствие каких-либо компонентов упаковки или их сильное, невосстановимое повреждение (правильное вскрытие картонной упаковки ее нарушением не является).